onsdag 7 januari 2009

Lite uppdatering

Solnedgang Kowalam.
Notdragning Kowalam beach tidigt pa morognen

Stranden i Varkala.


Det ar vacker utsikt bakom apan.



Nu ar vi tillbaka i Kodaikanal igen. Vi var fyra natter i Varkala over nyar och sedan tre natter i Kowalam, sa fick aven jag komma dit och det var ju trevligt. Bagge stallena ar turistiska men mysiga. I Kowalam bodde vi i hotell med pool vilket uppskattades av trearingarna! Man kan val saga att vi tagit det lungt, atit badat atit badat atit sovit, typ sa dygnet runt. Assa en nypressad jos daremellan. Idag har vi turistat lite i kodai = sett pa utsiktsplatser dar man inte sett ngn utsikt da det var for dimmigt, men mysigt anda. Jag har lamnat in tyg till skraddare och shoppat lite. Nu ska jag och daniel forsoka bestamma oss hur vi ska spendera de sista dagarna. Sen vankas Marys Pizza med god sallad och Anna och Eriks basta kompisar fran sverige kommer. De var med oss i Varkala men stannade ett tag i Madurai pa vag hit.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Sååå gott ni har det! Kan man hitta någon av er på strandbilden?
Vi har "flyttat hem" från Skäret idag, har också haft lata dagar med som kallast -10 gr. Idag sol o fint.
Stor kram till er alla och ha en fortsatt trevlig semester.Ska bli roligt att se er hemma snart!
G o R

Anonym sa...

Härliga bilder. Ja, nu får ni njuta av er sista vecka i Indien. I dag kommer Robert till mig. Han skall hjälpa mig med en hylla till microvågsugnen. Gott att ha honom när det gäller praktiska ting. I måndags var jag på Skäret. Det var så kallt så att jag inte vågade promenera i de vackra omgivningarna men kylan brukar inte vara så länge. Ha det gott. Kram Anita

Simon sa...

Ni åker till Varkala, vi åker till Vaksala torg. Man blir lite avundsjuk, ser väldigt härligt ut!

Amanda sa...

Vilken fin solnedgångsbild!

Anonym sa...

Ja, den är fin.(solnedgångsbilden) Vi har den som skrivbordsunderlägg!

Anonym sa...

Åhh, där har jag också varit. Om ni är i närheten av Madurai, passa på att se Rameshwaram också!